• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: 2,6 V6 - vynechali 3 válce - zapalovací rampa?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
FastArrow
Odeslal: Friday 12 July 2013 - 23:53:31
Ahojte jel jsem po rovině a najednou motor ubral na výkonu a jel na 50%. Musel jsem se dostat domů, takže jsem dojel ještě cca 20km (což nebylo dobré pro kat) Diagnostika pak ukázala vadné zapalování všech tří válců.

Chtěl jsem zkontrolovat kontakty na zapalování na řidičové straně pod čelním sklem (je tam blbý přístup). Nic jsem nezjistil, ale dotknul se kabelů a motor začal jel normálně.

Tak kilometr to dýmylo - bílý kouř - vypálily se usazeniny po tom jak to nespalovalo. Pak se motoru moc nechtělo a diag. ukázala problém s katem. No profoukl jsem to a už neukazuje nic - diag je čistá.

Včera jsem to nastartoval a motor jakoby jel na 5 a méně válců, tak nějak nepravidelně a zdechl. Po druhém nastartování už jel ok celý den. Diagnostika neukazuje žádnou závadu. I přesto mám pocit, že ten motor může jet lépe.

Zajímá mě jestli někdo nemá zkušenost s tím, jestli blbnou konektory na zapalování nebo se může pokazit celé zapalování? Jak zjistím, kde byla vlastně chyba? Trochu mě štve, že se to najednou "samo" opravilo... Ještě nikdy se nic neopravilo samo .

Máte nějakou radu?
Poslední odpovědi
FastArrow
Odeslal: Wednesday 31 July 2013 - 01:53:05

Jo tak to tu jsi správně v tomto tématu Ta moja nastartovala jeden den a přidal jsem a motor se tvářil jakože je vše v pořádku. Takže jsem to téma měl nazvat AKTA X asi . Byl jsem ted na dovče ale s Lancií, (na Omě mám ruplé čelní sklo) takže to zítra zkusím jak jede.

Určitě bych ti řekl, abys to nejdříve napíchnul a zjistil. Těch věcí, které tam můžou být je evidentně hodně. Spíše napiš co ukázala diagnostika - pokud to máš vyřesené, tak napiš čím to bylo...

G.
jaja
Odeslal: Monday 29 July 2013 - 14:19:45

Zdravím, omega 2,5v6 nechci zakládat nové vlákno tak se přidám z podobnou poruchou co se mi stala včera na D1.Měl jsem už odjeto 230km a 100km ještě zbývalo, když při předjížděni mi náhle chcípnul motor, z ničeho nic ani nebylo žádné upozornění kdyby se aspoň blikla nějaká kontrolka, ale nic. Tak jsem setrvačnosti dojel na bezpečné místo což byl kilometrovník 100,když jsem zkoušel motor nastartovat tak chytnul, ale otáčky kolísali 200-600,a pak to chcíplo, když jsem ale počkal 5min.tak jsem to natočil a běžel normálně 20vt. pak zas začal kolísat a chcípnul, jo a když jsem chtěl přidat plyn tak se to udusilo. Tak jsem zkusil povolit víčko od nádrže, že by tam třeba nebyl vzduch, stejné chování. Potom jsem sundal obě hadice od klapek a vyčistil jsem. nedával jsem tomu žádnou naději, tak zkouška a jelo to úplně normálně, ale svítila porucha, když po ujetí 5km opět to samé prostě nešel přidat plyn, tak jsem to dělal tak, že jsem jel vlastně bez motoru pak jsem to natočil rozhulákal co to šlo a opět vypnul motor a tak jsem pokračoval asi 20km tímto stylem, ještě že byla docela prázdná dálnice. Při dalším pokusu nastartování už přestala svítit kontrolka a motor makal jak měl až domu. Tak nevím čím to může byt, mám vyčištěné čerpadlo v nádrži, nový pal. filtr, nové svíčky, nikde nic neteklo z ničeho se nekouřilo tak opravdu nevím poraďte, ještě mě napadnul ten snímač u klapek , ale nevím jak se porucha projevuje ,ještě to napíchnout když svítila ta porucha ,má někdo na to přístroj v okolí VYSOČAN P9, do autorizovaného servisu ani nepáchnu to co mi kdysi provedli. TAK DÍK ZA RADY.
Colommbo
Odeslal: Wednesday 17 July 2013 - 10:48:27

Postavíš-li se před auto a zvedneš kapotu, budeš mít po levé ruce (od chladiče dozadu) válce 1-3-5 a napravo 2-4-6
Fastarrow
Odeslal: Wednesday 17 July 2013 - 10:06:05

Díky .-)
mates
Odeslal: Wednesday 17 July 2013 - 10:01:28

A můžeš luštit... (viz. poslední odstavec)


Colommbo
Odeslal: Tuesday 16 July 2013 - 20:57:12

Když si trochu očistíš pravý ventilový víko (strana spolujezdce), najdeš na něm vylisované pořadí válců...
Fastarrow
Odeslal: Tuesday 16 July 2013 - 10:15:52

Ok. zkusím demontovat tu rampu a svíčky. Válce 1 3 5 jsou na straně spolujezdce nebo řidiče?

Screenshot z diagnostiky ti náhodou nenapověděl více čím by to mohlo být resp. co se stalo?
Jiřik
Odeslal: Tuesday 16 July 2013 - 08:54:48

Nevím, jestli se vadná lišta projevuje takhle
už tady někomu takhle odcházela? Pokud vím, tak to bývá spíš obráceně, tzn. že zastudena to jiskří a po ohřátí to vynechává.
Pokud jezdíš na svíčky předchozího majitele navíc na plyn, chtělo by to snížit odtrh na 0,6-0,7mm, pokud jsou víceelektrodové, tak na 0,7-0,8 mm boční elektrody od středové. Jinak dostávají zmíněné lišty při zapalování LPG směsi pořádně zabrat.
FastArrow
Odeslal: Monday 15 July 2013 - 22:25:52

Dnešní poznatek: ráno nastartuju a má to tendenci jakoby se dusit nebo jet na 4 válce, v otáčkách to je ok. Rozjezd je o ničem. Jakmile se to zahřeje a přepne na benzín nebo LPG tak to jede v pohodě jakoby tomu nic nebylo.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2172 sec,0.1876 z toho dotazů.