• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní :: Re: Množství paliva v nádrži
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Cesťák
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 08:49:04
Ahoj, tímto Vás chci seznámit s chybou, které jsem se dopustil a která mi málem pokazila dovolenou.

Jel jsem trajektem z Benátek do Řecka a ve frontě na trajekt si krátil čas plánováním cesty po řecku v navigaci. V nastálem zmatku jsem nechal rádio s navigací zapnuté. Měl jsem jej totiž nastaveno na nanuální ON/OFF.
Těm znalejším už se asi rozlévá úsměv po tváři, pro ty ostatní: Trajekt jede 26hodin. Přesto, že mám baterii 81Ah, když jsem, jako velký frajer v řecku stiskl tlačítko na klíčku, nestalo se nic! Ihned jsem se svým malým problémem seznámil italskou obsluhu lodě, která začala běhat o poznání rychleji a chytajíc se za hlavu, volali: "automátiko, automátiko". Kéž by se to stalo někomu jinému, já bych se tak bavil!
Poté, co jsem se s nimi zhádal, že až do Patras s nimi prostě nepojedu, odněkud přitáhli startovací vozík a dali mi čuchnout. Jestli tam měli 12, nebo 24V a kam dali plus vůbec nevím, byl to stres. Výsledkem je, že jsem alespoň zařadil neutrál a vystrčili mě z lodě.

Byl jsem v neděli v osm hodil večer v řecku na molu s nepojízdným autem a začínala mi dovolená plná klidu a pohody.
Řekové jsou stále ještě milí a nápomocní lidé. Přijel ke mě maník, který tam tahačem nakládá návěsy a měl kabely na 12 i 24V. Připojil baterii, kde je plus jsem zjistil až v servisce, na baterce to poznat není, jenže motor prostě odmítal chytnout. Tak jsem řekovi řek, že si zavolám asistenci a odjel. Ani pivo v plechovce si nevzal.

Jak se smrákalo, tak se začaly na molu objevovat auta lidí jedoucích do Ankony. Narazil jsem tam na partu německých tuningářů a ti, po cca hodině zkoušek a testů a dobíjení, způsobili, že motor naskočil. Nastartovali jej lakem na vlasy.
Prý má tento model problémy s podtlakem v nádrži. Já nechtěl platit drahou italskou naftu, takže jsem měl v nádrži jen cca 5-8 litrů. a při startování s vybitou baterkou se zavzdušnilo dávkovací čerpadlo.

V euforii jsem jim dal karton piva (to mě potom trochu mrzelo), karton radlera (to mě zpočátku nemrzelo, ale manželka se postarala, že mě to nakoc přece jenom mrzelo) a pro děti manželčinýho plyšáka (to mě mrzí ještě nyní a asi dlouho bude) Ale nelituji toho, ti lidé byli báječní.

Pro každého, kdo se chce poučit:
- u VeC je lepší skoroplná, než skoroprázdná nádrž.
- všude jsou dobří lidé, takže žádný stres.

Poslední odpovědi
JOB
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 17:12:58

Legend napsal ...

Mě to teda pobalivo dost
Naštěstí mám benzín + LPG, takže vždycky v autě jedno palivo zbyde, když druhé dojde, ale na baterku si musím dávat pozor, protože mám v medvědu Keyless-go a tudíž nemám zámek volantu, ale elektronicky se mi zamyká řadící páka a bez baterky bych z P nevyřadil bez vrtačky nebo flexy asi nikdy _;

Mercedes je unikát Je to snad jediný auto který opravdu nejde odblokovat pokud nemáš proud. Pro takové případy mají v servisech takový volnoběžky. Je to vlastně blbinec kterej namontuješ mezi kolo a náboj kola,tudíš se kolo volně točí a náboj stojí. Jinak jsem zatím odblokoval všechno. _;
Martas
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 13:39:36

Kazdy typ automatu by mel jit odblokovat aby se auto dalo odtalcit, nalozit atd ...

U novejch Opelu je k tomu specialni "tycka" ktera se strci zboku do volice a odblokuje se ale jde to jenom mezi P a N.
Cesťák
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 11:53:20

Ono s tou elektrikou to až takový drámo nebylo.
Startovací vozík dokulili rychlostí blesku, takže asi nejsem jediný.
Šokovalo mě to, že to prostě ani s kabely nešlo nahodit.
To se pak člověku honí hlavou vysoké cifry na odpálený PC apod.
Ta nafta mě ani ve snu nenapadla.
Legend
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 10:34:26

Mě to teda pobalivo dost
Naštěstí mám benzín + LPG, takže vždycky v autě jedno palivo zbyde, když druhé dojde, ale na baterku si musím dávat pozor, protože mám v medvědu Keyless-go a tudíž nemám zámek volantu, ale elektronicky se mi zamyká řadící páka a bez baterky bych z P nevyřadil bez vrtačky nebo flexy asi nikdy _;
Cesťák
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 10:22:09

Martas napsal ...

No tak pokud nekdo nevi, ze kazdy automat jde "odblokovat" a neprecte si navod ...







... se pak nemuze divit ze je za Vo**


Ty nezklameš.

Samozřejmě, že jsem Vů.. Ne však proto, že nevím, jak odblokovat automat, asi bych našel spoustu věcí, které Ty nevíš a va Vo.. bych tě nepovažoval, to už záleží na povaze člověka, jsem vů.. proto, že jsem nechal vybít baterii.
Ve stresu, který na odjíždějící lodi byl se, věřím, nikdo v několikasetstránkovém manuálu rychle nezorientuje.
Tu informaci jsem dal jen pro pobavení, za důležítou považuji informaci o množství paliva.

Abych ušetřil Martase psaní, ano, jsem vů.. že nevím, že 5l v nádrži je málo.
Martas
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 09:48:41

No tak pokud nekdo nevi, ze kazdy automat jde "odblokovat" a neprecte si navod ...







... se pak nemuze divit ze je za Vo**
JardaB
Odeslal: Tuesday 02 October 2012 - 09:18:48

Hezke, ale klacek automatu jde snad odblokovat rucne, kdyz se sunda manzeta, je tam cudlik...??? Mam v tom praxi, funguje mi to nejak na h...o i s baterkou

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0625 sec,0.0265 z toho dotazů.