Témata příspěvků | |
Ondra | Jen bych se zeptal, co má tedy na svědomí spouštění předního ventilátoru na klimě?? Pokud je jednotka chlazení ok, vyzkoušeno z jiného vozu kde je plně funkční? Vyměněno čidlo na chladiči klima. Ventilátor je také ok. Náplně ok, ale ventilátor se sepne jen někdy. Kompresor je taky seplý a tlačí ale po určité době odpojí, jelikož ventilátor nesepne. Je to problém na Z17DTL R.V 2006. Mamé v rodině 3 tyto motory v astře G classik, dvě bez pröblémů běhají, jedna má tento problém. Pročetl jsem snad úplně vše co se dá... ale problém stále nevyřešen, diagnostika RJ chlazení vypisuje ''závadu'' č. 17 ( NO ENGINE RPM SIGNAL ) , ale tohle vypisují všechny 3 auta. Neměl by někdo k dispozici seznam hlášek RJ chlazení? Kurna když se nad tím zamyslím tak klima je úplně primitivní věc a já nemůžu přijít na to proč to neběhá Napadl mě ještě sušič zda není přicpaný? PŘEDEM DĚKUJI |
Poslední odpovědi | |
Ondra | Tak relé v motorovém prostoru, vyměněno ale žádná změna __; Jsou ještě nějaké jinde např u pojistek? Nějaké to malé relé? |
Ondra | Ahoj máš pravdu tohle si také myslím, jen nevím kde je najít Teda vím kde jsou různé relé, ale které je na klimu, fakt nevím omlouvám se |
Martas | Videl bych to na problem v relatkach jsou ruzne oznaceny, u Vectry tohle dela "Rele klimatizace II stupen". |