• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Re: Proč se zaslepuje EGR ventil?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pavlik
Odeslal: Saturday 10 December 2011 - 22:20:17
Dobrý den,
napsal by mi někdo z jakého důvodu se zaslepuje EGR ventil?
Nechápu ten důvod.

Děkuji
Poslední odpovědi
lesak
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 16:25:44

Ano motor 3,0 V6 od saabu je původně Oplácký ale nemá 195 kw (bez úprav)ale stejně jako Opel 155 kw ,má snížený kompresní poměr a turbo je nízkotlaké.Nějak mě uniká proč to saab udělal asi kvůli toč.momentu.Nějaký čas jsem se zabýval tím že bych to turbo dal na normální motor z Omegy ale nemakalo by to a když ano tak by s tím byla hrozná práce to sladit.
ciba
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 16:24:42

jirik: mel by to byt opel...
Jiřik
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 16:09:56

Právě že to jde daleko lépe a elegantněji překrytím (střihem) ventilů, kdy Ti to natáhne při nízkém zatížení část plynů zpět. Bez zbytečných by-passů a zanášejících se ventilů EGR.
JardaB
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 15:10:52

No on ten ucel je hlavne ve snizeni teploty horeni a tim i oxidu dusiku. Proste bez EGR je ve valci relativne malo ridke smesi, ktera hori pri vysoke teplote, spalinami se snizi obsah kysliku a teplota horeni je samozrejme nizsi (spaliny funguji jako inertni plyn) Prirozene asi budou i jine metody, jak dosahnout tohoto vysledku, EGR je asi nejjednodussi a nejlevnejsi. Uplatnuje se samozrejme jen pri malych vykonech.
Jiřik
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 14:13:05

Četl jsem, že u motorů s variabilními vačkami nebo turbomotorů to není vůbec třeba, tzn. jak psal Lesák taková znouzectnost. Prostě u Opelu se na motorech už hodně dlouho škudlí
mimochodem jsem někde četl o Saabu atmosféře 3.0 V6 se 195kW/6900 ot., což nezní už vůbec špatně! Je to motor Opelu?
lesak
Odeslal: Monday 12 December 2011 - 08:15:11

Nejlepší by bylo kdyby jsi zjistil co přesně má za činnost ten EGR pak bys jsi nejlépe pochopil co tím získáš když ho zaslepíš.Zjednodušeně řečeno je tam kvůli ekologii,až 40% výfukových spali jde zpětně do sání aby se co nejvíc vyčistili.Tím se sání velmi zanáší a motor nedokáže sát dost vzduchu.A samozřejmě co asi bude motoru víc chutnat -čistý vzduch nebo bordel ze sazema z výfuku.Samozřejmě to má i své záporné stránky-dost často se stane že to řj pozná a vyhodí chybu nebo to rovnou přepne do nouzového režimu.Je to tak 50:50.EGR to je taková pomocná berlička výrobců aby splňovali emisní normy,ale při tom to motorům moc nepomáhá a emise jsou lepší dokud se nezasere sání.
Pavlik
Odeslal: Sunday 11 December 2011 - 14:35:12

Díky za informaci
JardaB
Odeslal: Saturday 10 December 2011 - 22:25:31

Zanasi sani bordelem ze spalin a nektere typy maji i tendenci vzdat funcnost po nejake dobe... Myslim ale, ze se to u novejsich aut uz moc neresi.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0647 sec,0.0306 z toho dotazů.