Témata příspěvků | |
Kubba | Ahoj, na obzoru se rýsuje problém, takže bych chtěl slyšet názor od zkušenějších. Na Caravanu mi začala hopsat zadní náprava. Hopsá to jen trochu, rychlost hopsání ~ rychlost jízdy. Dál se mi zdá nestejnoměrný účinek tlumičů, při projetí jámy se ustálí jedna strana auta o malinko dříve. Vzhledově všechny díly nápravy OK. Před časem jsem musel dotáhnout spodní šroub na jednom tlumiči, po 3 letech ježdění po D1 se to povolilo. Doprovodné zvuky žádné, v kole rukou nezjistím pozorovatelnou vůli. Samozřejmě jsem šel hned po závaží, vyměnil kola.. ale bez efektu. Teď řeším dilema, co vyměnit. Tlumiče nebo ložiska? Současné tlumiče jsou Monroe nedofukovací, mají najeto určitě přes 50tis km. Díky za názory |
Poslední odpovědi | |
mates | No ale fuj, parkovat před Kelly na Lesné a k tomu to vyfotit i s tím nápisem Starline :_:n |
vrgadaa | C24NE kombi na aukru plna vybava Odkaz |
vrgadaa | subaru jsem vzdycky moc chtel a loni jsem si udrzovany turbokombik poridil a i kdyz to jede a zrychluje rychleji, mnohem lepe to sedi v zatackach a v zime na kuzkym je to nesrovnatelne lepsi nez omega, nejak si porad nemohu zvyknout a koupil si na blbnuti dalsi omegu. A pro mne je omega jen ta stara poctiva ackova, takze vyber je dnes uz prakticky nulovy. Ale treba se jeste nejaka zapomenuta ulozenka ve stodole najde, az muj stavajici vozovy park doslouzi:-). Ma zena je andel a je ji jedno, cim ji vozim (alespon to nedava najevo), anebo casem udelam kompromis a koupim neco takovyho ... Odkaz ... Sice to neni acko a ani to nema 200koni, ale aspon je tam poctivej ackovej motor,aspon myslim, ze se jim ho nepodarilo prilis ekologicky vylepsit. |
Kubba | _; pěkné Já jsem vystřídal Omegy celkem tři(jedna shnila, druhá ukradena) a další bych se nebránil, ale přítelkyně by už další asi nesnesla. Příští auto musí být r.v. 1999 a novější. Béčkové Omeze se chci vyhnout, možná se nechám zvyklat na Subaru. Jinak je jasnou volbou Céčková Vectra Caravan. |
vrgadaa | C24NE caravan s CD vybavou, tj. vyhrivane sedacky, palubni pocitac, tempomat, naklapeci volant, dofukovaci tlumice, stresni okno, sedacky mikroplys v dobe koupe 9 let stary a na tachometru necelych 100 000km a dalsich 10 let bezproblemove sluzby je pricinou (dojezdila u noveho majitele po 22 letech tuto zimu), proc mam uz sestou omegu a chvili jsem mel na znackach dokonce i tri soucasne:-) Odkaz |
Kubba | Vzhledem k tomu, že se mi to stalo 130km od domu, tak šla Omega do nejbližšího servisu, kde jsme na to s mechanikem koukli a pak rovnou eko likvidace. Byl tam motor C24NE.. jeden skoro celý mám dokonce ještě doma. Sám ale vím, že už to nemělo cenu dělat. |
vrgadaa | motor c20NE neni problem sehnat, ale asi to nema smysl |
Kubba | Problém se vyřešil sám - bohužel definitivně. Včera jsem jel po D1, praskl mi airbox a motor nasál štěrk, který padal z kamionu předemnou. Pak párkrát třesklo LPG a výsledkem je nějaká mechanická závada ve spalovacích prostorech. Zvuky hrozné, komprese na dvou válcích.. ..sloužila 23 let věrně, ale asi je na čase jít do nějaké novější Vectry Jinak bych chtěl varovat před odtahovkou Moravskoslezská a.s. ..pokud pominu nekřesťanskou cenu bez DPH, tak se mě pokusili slušně okrást. Ze 40,6 km odtahu se snažili vyrobit 120 km. |
D.J. | A nemáš náhodou uvolněný tlumič pérování v tom horním uložení? V kufru pod kobercem jsou 2 plechové krytky, každá na 4šroubky. Kontrola s křížovým šroubovákem ti zabere max.5 min. U jedné Omegy jsem viděl už i takový stav koroze, že nosník byl totálně vyrezlý a na tom uvolněném plechu to pružilo, takže se tlumič neměl do čeho pevně opřít. |