Témata příspěvků | |
martin svitok | rad bych vedel kdy to skonci mam opelvectra b nakupni cena 45tisic do servisu sem narval 40tisic a ted sem menil prevodovku za dalsich 10500 je to normalni ze se to auto rozpada pod rukama a to s tim jezdim slusne kazdopadne to auto budu udrzovat nic jinyho me uz asi nezbyde |
Poslední odpovědi | |
qpc | přesně tak,u 10 a více let starého auta jde o momentální stav a od toho se odvíjí i údržba.nejen u Opla. |
ondra | Kterékoliv auto téhle třídy a roku výroby okolo 2000 je a to zvlášť když se bude prodávat v bazaru za 45tis,- prostě vybydlená srač*ka s nájezdem km mnohem vyšším, než je na tachometru. To se pak nikdo nemůže divit, že do něj sype peníze. Je zajímavé, že jsem s Vectrou B najezdil přes 100tis. km za tři a půl roku a jediné co jsem nechal vyměnit byl rozvodový řetěz (s tím jsem ale při koupi počítal) , dále jsem vyměnil jeden silentblok za 250,- na zadní nápravě, jeden čep a tyčku řízení (cca do tisícovky) na přední nápravě a dál je to z celého auta z věcí, které se běžně opotřebovávají všechno. Jediné co mě kleklo byla ECU motoru, ale s tím, že jednou klekne, jsem to už taky koupil. Takže jediná věc za 5500,- z vrakáče i s kódováním, která je mimo běžnou údržbu. Tak nevím, měl jsem štěstí, nebo se jenom k tomu auto chovám slušně, nevymetu každou díru, netahám spojku v otáčkách jak nějaká baba...? Protože kotouče původní, ramena původní, tlumiče taky, náboje kolo nikdo nikdy taky neměnil... a brácha, když měl x18xe r.v. 98 tak to samé, snad jen krom vysypané převodovky a uložení tlumiče na jedné straně, s autem jen jezdil a jelikož ji měl ještě déle, najezdil s ní přes 150tis. km a jediné co čas od času udělal bylo to, že vyčisti volnoběžný ventil. Nevím, ale podle mě se tyhle auta prostě se*rou jako každá ostatní. A jezdit slušně znamená u každého taky něco jiného, to je pojem relativní. |
Jiřik | Mám funkční F18 WR za tři stovky, nedám !!(a) !!(a) |
Jiřik | Známej má tady Vectru B X20XEV sedan moc pěkná kastle i lak, bez papírů, angel eyes světla, má to něco s řídící jednotkou, jinak supr na díly, červená za 6tisíc můžete si to odvézt: 721817423, Michal |
qpc | no nevim,tak tragicky bych to neviděl.\asi je to opravdu o tom,jak se kdo staral od počátku....u aut s nájezdem přes 150tis se to ale předpokládá,že něco odejde a to i u slavného koncernu nebo japonců.Prostě věci typu silentbloky,těsnění,čepy atd se měnit musí...jinak nějaké hrubé záludnosti to zase tolik nemělo. |
marek | Meneator napsal ... Obavam se, ze to neskonci nikdy. Vectra B je pomerne narocne auto na servisovani. Znam 3 lidi z meho okoli, kteri ji meli. Sam ji mam taky. Nikdo z nas se u starsi vectry neobesel bez vetsich investic za servis. Bezne se objevuji stavkujici motorky dveri, nedopisujici displaye, potkane motory (at uz ty s remenovymi rozvody -kvuli vodni pumpe, nebo ty s retezovymi rozvody, o nichz se v cechach traduje ze sou vecne), spatny EGR ventil, casto odchazi kompresor klimatizace, opotrebovana zadni naprava, tekouci hadice palivove nadrze (pripadne prorezla nadrz, vectra B ma plechovou), vrzajici sedadla, drncici strop, povolujici se pristrojova deska, vule v kloubech rizeni (u verze se stavitelnym volantem), na svoji vectre jsem uz absolvoval i prorezle ptrubi zadnich brzd (je schovane nad nadrzi, drzi se tam vlhkost), odeslou jednotku ABS, prezdimane draty v pruchodkach obou zadnich dveri a koroze. Typicka mista kde se prvni objeuje koroze jsou zadni lemy, a co je horsi -nosne casti vepredu na podlaze. A mohl bych pokracovat dal a dal. Takze kdyz starou vectru B, tak jen v perfektnim stavu a ani tak se neda predpokladat, ze se neobjevi nejake necekane vydaje za opravy. [Jo jo tak to mas cistou pravdu taky stim mam nejakej problem |
Meneator | Obavam se, ze to neskonci nikdy. Vectra B je pomerne narocne auto na servisovani. Znam 3 lidi z meho okoli, kteri ji meli. Sam ji mam taky. Nikdo z nas se u starsi vectry neobesel bez vetsich investic za servis. Bezne se objevuji stavkujici motorky dveri, nedopisujici displaye, potkane motory (at uz ty s remenovymi rozvody -kvuli vodni pumpe, nebo ty s retezovymi rozvody, o nichz se v cechach traduje ze sou vecne), spatny EGR ventil, casto odchazi kompresor klimatizace, opotrebovana zadni naprava, tekouci hadice palivove nadrze (pripadne prorezla nadrz, vectra B ma plechovou), vrzajici sedadla, drncici strop, povolujici se pristrojova deska, vule v kloubech rizeni (u verze se stavitelnym volantem), na svoji vectre jsem uz absolvoval i prorezle ptrubi zadnich brzd (je schovane nad nadrzi, drzi se tam vlhkost), odeslou jednotku ABS, prezdimane draty v pruchodkach obou zadnich dveri a koroze. Typicka mista kde se prvni objeuje koroze jsou zadni lemy, a co je horsi -nosne casti vepredu na podlaze. A mohl bych pokracovat dal a dal. Takze kdyz starou vectru B, tak jen v perfektnim stavu a ani tak se neda predpokladat, ze se neobjevi nejake necekane vydaje za opravy. |
Jiřik | Přesně tak, prosimtě jak jsi mohl dát Martine takový šílený prachy jen za převodovku? To se někdo napakoval... Lidi, přestaňte pořád shánět ty F18!! F20 seženeš za tisícovku a je skoro nafurt! A jestli chceš šetřit palivo, tak F16WR se sežene ještě snáz. |
JardaB | Chce to lip vybirat a nekupovat v bazaru, kde je hned 10-20 litru jako provize navic, takze za ty prachy to musel bejt strep jak vino... (pokud to bylo z bazaru) Ale u ojetiny jistota neni nikdy, no... A za prevodovku na takhle stary auto docela balik. |
Legend | záleží v jakém stavu auto bylo po předchozím majiteli, zpravidla když se auto koupí v bazaru, tak se v počátku ztratí 20tis jak nic a to stačí udělat brzdy, rozvody, nové pneu, nějaké čepy, případně tlumiče, výfuk.. A když to dělá dražší servis, tak to vyjde i o dost víc |