• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: Pomoc s motorem
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Rogusu
Odeslal: Friday 29 April 2011 - 17:19:21
Zdravím a pozdravuji,

rád bych se zeptal, zda není někdo z Omega guru blízko Mostu, popř. zda se právě zoufale nenudí? Mám Omegu 3.0 a hodila by se mi pomoc s diagnostikou, popř. opravou. Ze známých závad mi netěsní víko ventilů. Ale i jinak se chová zajímavě - když stojí dlouho na sluníčku, tak mám pocit, že chvilku nejede na všechny válce (nepravidelný chod, vibrace), pak se to ustálí. Když otevřu víčko na plnění oleje, tak zevnitř slyším jakés cvakání (špatně se to popisuje), po výměně oleje mi cosi povrzává na volnoběh.... Je toho celkem dost a jako aut neznalý okolo toho jen chodím a poslouchám Zadarmo by to samozřejmně nebylo, dal bych ji i do servisu, ale nejdřív jsem se chtěl zeptat tu - chtěl bych u toho být a něco se i naučit.

Díky za jakékoliv info.
Poslední odpovědi
Rogusu
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 20:25:58

No jo, já ty Mercedesy nějak přehlížel a je fakt, že není zrovinka ošklivý
Já zatím jen dumal o těch 740i s manuálem, nebo 750i (tam se ale asi manuál už nedával, což?), 745 jsou zatím mimo můj rozpočet (teda, co jsem zběžně koukal).
A co se brzd týče, tak mně Omega zatím brzdí celkem slušně. Zatím teda žádná krizovka nebyla, tož si raději dám pozor
Legend
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 19:27:35

Já si myslim, že kdybych to neřídil já, ale někdo jinej, tak by šla spotřeba rozhodně o litr níž, kdo ví jestli ne o dva !!(a). Omega mi žrala skoro to samý, po městě taky běžně kolem 16, na dálku třeba 12 až 13.. A Omeg jsem už měl asi 12, tak to chtělo změnu Já se tak nějak nemohl rozhodnout, jako hlavní kandidáti byli Jaguar XJR 4.0 kompressor 267kW, BMW 545i nebo 745i 245kW a pak jsem objevil, že existujou Mercedesy S500 Long 225kW za docela slušný ceny (a to má i adaptivní tempomat, keyless go a podobný věci co mě ani nenapadly že by auto mohlo mít a jak rychle jsem si zvyknul..), tak jsem ho nakonec vybral.
ciba
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 14:33:22

proto se vetsinou upravujou uz oturbeny motory a tak ktery se delaj lip a za min penez...samo ze vyjde lip dat jinej motor a spis koupit jiny auto a stejnak se zacina brzdama a podvozkem a pak teprve motor..ze by omega nejak extra brzdila tedy...
Rogusu
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 14:24:23

Tož za těch 500k bych docela rád viděl úpravy a výsledek ) Ale to mi stále přijde lepší tam rovnou frknout jiný motor, popř. koupit jiný auto.
Ta spotřeba plynu je docela zajímací, máš to změřené s benzínem? Docela pokukuju po starších V8, či V12 v BMW, ale každý mne straší, že to už neuživím. Ale pokud Mercedes bere 17l LPG s automatem, tak počítám že by to zas tak hrozné být nemuselo...
Legend
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 13:49:35

Tak mě Mercedes žere okolo 16 až 17 LPG a to jezdím víc po městě než mimo a předpisově rozhodně ne _; Spotřebu neřešim
ciba
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 10:18:29

to vis a kdyz na to pak slapnes neni problem se kolikrat priblizit i k 25...ale to uz v tom musis mit kolem 500tis.:)
Rogusu
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 10:06:03

ciba napsal ...

jasne ale ja mluvil treba o 20l na 100 nic vic:)


Jo tyhle vidle )) Tak to jo, to je na 3.0 krapet hodně To musí muchlat nádrž, ne?
ciba
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 09:56:17

jasne ale ja mluvil treba o 20l na 100 nic vic:)
Rogusu
Odeslal: Wednesday 22 June 2011 - 08:08:29

Tož rozumně odlehčit se to asi nedá, nebo netuším jak. Interiér rušit nemůžu, neb to občas stále slouží jako rodinné vozítko, ze stejného důvodu musí okna jezdit dolů a nahoru, musí to být schopno se vychladit, nesmí to ztratit na bezpečnosti, pohodlí apod. Až to bude vozítko jen na hraní, tak se rád pokusím dostat na hmotnost Fabie, ale teď je pro mne asi jediná cesta zmíněná Cibou - nejdřív dát auto do náležitého stavu a nejezdit s napůl rozsypaným marodem (a případné úpravy dělat jen v případě "když už je to rozložené"). Možná už to samo o sobě na nějakou chvilku postačí a nebudu pak už nic řešit. Nebo se do toho něco málo zainvestuje a zkusí se tomu pomoct. No a nebo se pořídí něco silnějšího, nejlépe obdařeného o další dva hrnečky... Ale to už jsou dlouhodobé plány

Co se týče spotřeby, tu momentálně neřeším. Všechno má svou cenu a ten pocit z motoru (i v tomto stavu) za to krmení stojí. Kdybych chtěl šetřit na PHM, koupím si nějakýho chrochtu, sluchátka, knížku na čtení a budu "jezdit" za 4l nafty. Ale přijde mi to jako jíst sojové náhražky, když můžu mít o něco dražší steak.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0557 sec,0.0185 z toho dotazů.