Témata příspěvků | |
tekooman | Pěkný večer všem, potřeboval bych poradit, při vystupování z auta jsem ucítíl velký zápach jako by se něco pálilo, tak jsem hned mrknul pod kapotu a zjistil, že mám úplně prázdnou nádržku chladící kapaliny, tu jsem ale před 2měsícama nechal vyměnit i s olejem, během jízdy jsem pocítíl pokles výkonu, budík teploty mě již delší dobu ukazuje jen po první čárku, tutiž se vůbec nevyšplhá ani na 80 stupnu, tak nevím jestli to může mít nějakou souvislost, předem díky za rady |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Hódně staré téma, ale: Legend mi na Y26SE dělal rozvody a po demontáži vodní pumpy vyteklo hodně kapaliny, takže jsme pak nalili připravenou a namíchanou čerstvou (červenooranžovou bezsilikátovou, co se nemusí pravidelně měnit, ale když už tak už...), celkem šest litrů směsi přesně po rysku se zahřátým motorem. Po cca 5km jízdy zahlásil PC úbytek v nádržce, bylo nutné dolít ještě asi třičtvrtě litru zase po rysku a po absolvování 60km cesty dom a vychladnutí motoru druhý den ještě asi půl litru znovu akorát k rysce. Od té doby (cca měsíc) se to už ani nehne _;. Takže se toho nebojte, motor (chladící systém) si sám řekne... |
JOB | Už jsem to tu jednou psal,dolejt a sledovat |
tekooman | při převzetí vozidla byla nádržka s chl. kapalinou plná, jak jsem již psal po ujetí cca 40 km mi poklesla hladina na polovinu, ale další den při cestě do práca a zpět 40km, již ale k žádnému dalšímu úniku nedošlo zůstála na polovině, tak nevím, možná si to při první jízdě nabralo do okruhu, opravdu si netroufám říct |
Martas | Kdyby tady tenhle pripad nebyl popsanej 100X ... Nez to pudes reklamovat, dolej tam smes doplna - jestli se menil chladic tak se vypustila i znacna cast kapaliny a mohlo se stat ze pri naslednem plneni tam zustalo trochu vzduchu (pul nadrzky odhaduju na 2 dcl) Natoc to, nech to ohrat a zkus vysledovat jesli to netece jeste nekde jinde Pokud to bude v pohode tak se svez .... A ted zpatky na zacatek, jak se ti to auto chova (ten smrad spalenina/horka para muze signalizovat bud netesnost a nebo nize uvedene) ? Jak se ohrivalo/drzelo teplotu Co kapalina byla cista a nesmrdela Co hadice nebyly tvrdy tak ze nesly vubc zmacknout Nekourilo to bile vyfuku i pri ohratym motoru Tohle vsechno by signalizovalo nejakej problem ve spoji hlava/tesneni pod ni a prasklej chladic byl jen dusledek.l |
dada | řekl bych, že to končí v motoru. Pokud by to teklo tak to na sněhu uvidíš. Dolej a nech ho zahřát. uvidíš hned zda někde kape. Na Toyotě manželce tekla hadice. Při ohřátí a natlakování plošně prosakovala, nikdy jsem nic podobnýho neviděl..... |
JOB | Reklamovat |
tekooman | tak mě v autorizovaném servese opla nakonec řekli, že kapalina uniká prasklým chladičem, nový mě stál 6.500 tisíce a navíc práce , ale to nejlepší mě čekalo, když jsem druhý den dojel do práce cca 20km a zjistil že nádržka s chladící kapalinou je už poloprázdná tutiž problém nevyřešen, hlavně že je nový chladič, tak pánové asi udělali někde chybu |
JOB | dada napsal ... případný utěsňovač chladičů použij až po lokalizaci díry. Pokud je to např na chladiči (můj případ) tak to funguje. Pokud je problém v těsnění hlavy, v hlavě apod. tak to napáchá víc škody než užitku. Vždycky to napáchá víc škody jak užitku ,akorát že občas se povede ucpat i tu díru o kterou nám šlo. Jednou jsem to použil a pak když jsem měl rozebranej motor už bych to nikdy neudělal. |
dada | případný utěsňovač chladičů použij až po lokalizaci díry. Pokud je to např na chladiči (můj případ) tak to funguje. Pokud je problém v těsnění hlavy, v hlavě apod. tak to napáchá víc škody než užitku. |