Témata příspěvků | |
Jakke mv6 | Hoj , přemejšlim jestli má cenu na omeze mv6 dát sportovní laděný svody plus sport katy . A případně snížit palice . Nákej nárust v kroutáku by tam mohl bejt aspon 10-15nm no ni ? |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Mám stejnou zkušenost s BA 98 a výše- toto oktanové číslo využije motor s kompr. 12:1 a výše, nebo turbomotor. Ve Tvý plečce jsou to vyhozený peníze. To už je lepší namontovat o stupeň studenější svíčky, který umožněj při plnym zatížení menší předstih (jsou odolnější vůči detonacím). Používám Brisk Platin 7PP a nemůžu si je vynachválit!! Nic lepšího v týhle ceně na trhu není. Jinak k tomu LPG: opravdu je ekvivalentní 110 oktanům? Odkud to víš? Myslel jsem a každý říká, že je to naopak, že má tak 86! |
qpc | vůbec tedA NECHÁPU,proč mě u Irmschera ladili jednotku na BA98 když podle Wisastara si to jednotka upraví sama...Asi to bude tim,že si to sama na vysokooct. benzin neupraví to,co psal Martas je správně,výkonově to tomu motoru nepomůže a časem to může způsobit problém s ventily. |
wisastar | zkus natankovat 95 v nemecku a 100 u nas a zjistis ze je to uplne stejne palivo. to ze je motor na 95 neznamena ze nemuze jezdit na vetsi okt cislo.. jednotka si upravi predstih sama s x20xev sem vyjel plnou nadrz oct 91 a taky to jezdilo... par minut to trvalo nez to nastavilo ten predstih a pak to nebylo znat |
JardaB | Tak pak dej vedet, co to udelalo, za ty prachy to jde... |
neznámý | A co tohle....http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/cenik/opel/Omegab/objednat-872.html |
Martas | Vadilo by to jen pri dlouhodobem pouzivani, neni to tak ze po par km to prestane jezdit ale naprosta pravda je ze bez dalsich uprav motoru to nicemu nepomuze .... LPG ma ekvivalentni Oktanove cislo 110 ale ma zase uplne jine vlastnosti, nejde to moc porovnavat ... jen pro ilustraci v soucasne dobe se pouziva letecky benzin 91 - 97 oktanu ale ma uplne jine dalsi vlastnosti takze to oktanove cislo je u ruznych typu paliv (bezny benzin/LPG/letecky benzin) velmi relativni. |
JardaB | Ja zas myslim, ze to nicemu vadit nebude ale asi taky nepomuze. Sice ma ECU moznost adaptace a kdyz cidla klepani nezaznamenaji detonace, mozna trosku zvysi predstih proti BA95 ale asi to ma nejake limity a funguje to spis jako ochrana proti horsimu palivu. Nakonec LPG ma okt. cislo hodne pres 100 a nijak se to neprojevuje. |
Martas | wisastar napsal ... bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98 A tenhle nesmysl ti rekl kdo ? Presny opak je pravdou, pokud do motoru ktery je staveny a serizeny treba na BA95 nalejes BA100 tak to naopak bude spalovat spatne (benzin s vyssim oktanovym cislem mimo jine potrebuje vetsi kompresni pomer) a lambdy nebudou vedet co s tim takze vykon bude v lepsim pripade stejny ale spotreba a emise horsi a zivotnost motoru pujde diky nedostatecnemu spalovani dolu (podpali se ventily, znici katalyzator). Fungovalo to opet u starych karburatorovych motoru kdyz byl dostatecne zahraty a poradi si s tim nove motory s variabilnim casovanim ventilu ale ne MV6. |
wisastar | bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98 |