• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning :: Re: sport svody
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jakke mv6
Odeslal: Wednesday 07 July 2010 - 23:50:34
Hoj , přemejšlim jestli má cenu na omeze mv6 dát sportovní laděný svody plus sport katy . A případně snížit palice . Nákej nárust v kroutáku by tam mohl bejt aspon 10-15nm no ni ?
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Thursday 15 July 2010 - 11:02:23

Mám stejnou zkušenost s BA 98 a výše- toto oktanové číslo využije motor s kompr. 12:1 a výše, nebo turbomotor. Ve Tvý plečce jsou to vyhozený peníze. To už je lepší namontovat o stupeň studenější svíčky, který umožněj při plnym zatížení menší předstih (jsou odolnější vůči detonacím). Používám Brisk Platin 7PP a nemůžu si je vynachválit!! Nic lepšího v týhle ceně na trhu není.
Jinak k tomu LPG: opravdu je ekvivalentní 110 oktanům? Odkud to víš? Myslel jsem a každý říká, že je to naopak, že má tak 86!
qpc
Odeslal: Sunday 11 July 2010 - 23:11:54

vůbec tedA NECHÁPU,proč mě u Irmschera ladili jednotku na BA98 když podle Wisastara si to jednotka upraví sama...Asi to bude tim,že si to sama na vysokooct. benzin neupraví

to,co psal Martas je správně,výkonově to tomu motoru nepomůže a časem to může způsobit problém s ventily.
wisastar
Odeslal: Friday 09 July 2010 - 12:03:25

zkus natankovat 95 v nemecku a 100 u nas a zjistis ze je to uplne stejne palivo.

to ze je motor na 95 neznamena ze nemuze jezdit na vetsi okt cislo.. jednotka si upravi predstih sama

s x20xev sem vyjel plnou nadrz oct 91 a taky to jezdilo... par minut to trvalo nez to nastavilo ten predstih a pak to nebylo znat

JardaB
Odeslal: Friday 09 July 2010 - 05:40:38

Tak pak dej vedet, co to udelalo, za ty prachy to jde...
neznámý
Odeslal: Friday 09 July 2010 - 05:16:45

A co tohle....http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/cenik/opel/Omegab/objednat-872.html
Martas
Odeslal: Thursday 08 July 2010 - 20:15:28

Vadilo by to jen pri dlouhodobem pouzivani, neni to tak ze po par km to prestane jezdit ale naprosta pravda je ze bez dalsich uprav motoru to nicemu nepomuze ....

LPG ma ekvivalentni Oktanove cislo 110 ale ma zase uplne jine vlastnosti, nejde to moc porovnavat ... jen pro ilustraci v soucasne dobe se pouziva letecky benzin 91 - 97 oktanu ale ma uplne jine dalsi vlastnosti takze to oktanove cislo je u ruznych typu paliv (bezny benzin/LPG/letecky benzin) velmi relativni.
JardaB
Odeslal: Thursday 08 July 2010 - 20:10:24

Ja zas myslim, ze to nicemu vadit nebude ale asi taky nepomuze. Sice ma ECU moznost adaptace a kdyz cidla klepani nezaznamenaji detonace, mozna trosku zvysi predstih proti BA95 ale asi to ma nejake limity a funguje to spis jako ochrana proti horsimu palivu. Nakonec LPG ma okt. cislo hodne pres 100 a nijak se to neprojevuje.
Martas
Odeslal: Thursday 08 July 2010 - 19:57:06

wisastar napsal ...

bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98


A tenhle nesmysl ti rekl kdo ?

Presny opak je pravdou, pokud do motoru ktery je staveny a serizeny treba na BA95 nalejes BA100 tak to naopak bude spalovat spatne (benzin s vyssim oktanovym cislem mimo jine potrebuje vetsi kompresni pomer) a lambdy nebudou vedet co s tim takze vykon bude v lepsim pripade stejny ale spotreba a emise horsi a zivotnost motoru pujde diky nedostatecnemu spalovani dolu (podpali se ventily, znici katalyzator).

Fungovalo to opet u starych karburatorovych motoru kdyz byl dostatecne zahraty a poradi si s tim nove motory s variabilnim casovanim ventilu ale ne MV6.
wisastar
Odeslal: Thursday 08 July 2010 - 19:50:21

bude lip palit ... stejne to neni 100 oktanu ale tak 98

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0681 sec,0.0274 z toho dotazů.