Témata příspěvků | |
bubák | Zdravím , mám takovej problém:ráno přijdu k autu je rozsvícenej display palubního počítače a vybitá baterie.Nechal jsem auto i baterii proměřit u elektrikáře i na diagnostice,nikde nic nenaąli .Jediné co mi řekl elektr. ľe je dost volný klíňák,ale ten je nedávno měněnej.Předem dík za radu, mám omegu 2,5td z r.95. |
Poslední odpovědi | |
Tomas | S vymenou remene se doporucuje vymenit i ten napinak, jelikoz je volnejsi a pak to tolik nenapne, a je mozny, ze preskoci na druhou stranu, jelikoz je novy remen kratsi. Jinak ja jsem uz kratkej uhlik na altiku(jenom jeden), takze to davalo dost stavy aby nesvitila kontrolka dobijeni ale malo aby se nabijela baterka, tak jsem vymenil ten kousek s regulatorem a byl klid. Stalo se mi to na dalnici v nemecku, nejdrive, se rosvecovali ruzny kontrloky, az asi po 150 km, chciplo i auto |
bubák | Zdravím pánové, řemen jsem vyměnil i skříňku a zatím bez problémů! Děkuji za rady a at vám to klape. _rendek |
bubák | Zdravím pánové, tak jsem tam kde jsem byl.Jel jsem za elektrikářem,řekl jsem mu co a jak.proměřil baterii,dobíjení,odběr z baterie při zamčeným autě,skouknul i spínací skříňku a nic,takľe stará písnička o klínovym řemenu.Fakt je ľe byla horká řemenice u altíku,tak jsem objednal orginál opel,vyměním ho a uvidíme. _rendek |
Mike | 15ka je to, co se sepne po otočení klíčkem do polohy, kde se rozsvítí kontrolky takľe to asi NIO myslel tak, ľe sice vypneą klíček resp. zapalování, ale zůstane někde slepený kontakt |
bubák | Zdravím NIO, co to přesně znamená 15tka?Nemohl by jsi mi to popsat troąku víc?Je to sloľitá oprava ,nebo to zvládne i amatér jako já?Předem Děkuji za odpověd. |
bubák | OK,zkusím doporučený postup a dám vědět jak to dopadlo.Zatím díky za rady. |
NIO | bubák85.160.139.109 napsal ... Zdravím , mám takovej problém:ráno přijdu k autu je rozsvícenej display palubního počítače a vybitá baterie.Nechal jsem auto i baterii proměřit u elektrikáře i na diagnostice,nikde nic nenaąli .Jediné co mi řekl elektr. ľe je dost volný klíňák,ale ten je nedávno měněnej.Předem dík za radu, mám omegu 2,5td z r.95. vadna spinaci skrinka. nerozepina tzv 15tka. |
Lib | 1A neni nijak ohromny proud, to je blba 12W zarovka, cili necely jedno zadni svetlo u vebe Ale je zase pravda, ze kdyz to bude bastit neustale, tak za 50-60 hodin mas baterii kaput [ Upraveno Út bře 29 2005, 05:41 ] |
Yper | Chce to změřit napětí při běľícím motoru. Pokud jsi klíňák měnil a neskáče, tak by to nělo být O.K. Jde také o to, jakou baterku jsi koupil - myslím, ľe jen na zvláątní přání zákazníka ji před prodejem nabijou a to asi jen někde a spolehnout se na to nemůľeą. I novou baterku je dobré před instalací do vozu nabít - vybít a nabít. Myslím, ľe v tvém případě nemusela být správně nabitá. 1) Zkontrolovat napětí při běľícím motoru - 13V je málo a 13,7-14V O.K. (2000-2500 ot/min) 2) Odstavit vůz a vąechno vypnout. Odpojit [+] kontakt na baterce a do série vřadit multimetr s nastaveným průchodem do 10A a změřit průtok proudu. Pokud máą jeątě alarm, tak spínač pod kapotou motoru smáčknout a zajistit a zapnout alarm. Odběry by určitě neměly přesáhnout 1A (to je ohromný proud!). Správné nebo přibliľné hodnoty ti řekne sám elektrikář. Pokud se průtok bude blíľit téhle hodnotě a nebo ji přesahovat, tak někde je zakopaný pes. Napětí měř na baterii - pokud bude nízké, tak měřit jeątě i na altíku zvláą». Altík dávat můľe, ale el. relé, které přepouątí přebytky na baterii můľe být vadné a pokud je nízké i na altíku, tak je vadný buď diodový můstek nebo sám altík. Tohle vąe samozřejmě platí pro případ, ľe klíňák neprokluzuje a s řemenicí alternátoru řádně točí! |