• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo ostatní :: Re: Combo
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
JOB
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 20:26:35
Klucí potřebuju nějakej služebák a koukám po Combu cca 2002-2003 a bohužel téměř všechny inzerované mají naftový 1,7 nebo benzínový 1,6 . máte někdo nějaký zkušenosti ? Co je v tom za motory ? jaké mají mouchy ? !!(a)

Poslední odpovědi
legionar
Odeslal: Monday 28 September 2009 - 08:51:26

Už jsem jich vyděl několik a skoro každá měla chycené zadní lemy a některá i dveře. Je to takový standart u značky opel.
JOB
Odeslal: Monday 28 September 2009 - 00:07:53

Jak to vypadá s korozí a ochranou před ní ?
RRAAFF
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 21:36:03

Já jsem jezdil na brigádě Combem 1,7D 1993, najeto cca 280tkm, jediný problém byla spojka, jinak neuvěřitelný, šíleně hlučný držák .
Ale ty po 2002 už asi budou Comba C. Jeden člověk co měl 1,7dti, tak s tím nalítal přes 400tkm a spokojen. Ale bude to už více o kusu, je to přece jen modernější než ta "kovářská práce" ala Combo B.
freez
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 21:31:41

JOBe: kombo z roku 2002 až 2003 je novější model je to tuším postaveno na Corse C a motory v něm jsou také jiné , s naším adamem je to docela těžký srovnání, osobně jsem se vezl v combu s 1,7 v naftě byl to tour s pěti sedadly a nedá se to s naším combem adamem srovnat ani v nejmenším , vejde se do něj tedy ranec věcí , ale je daleko komfortnější tišší atd atd. Motor s tím hejbal dobře. Ta benzínová 1,6 je Z16SE a dával se jenom do Comba a do první Merivy je to ještě 8 ventilovej motor. Až na některý kousky co měli malinko větší spotřebu oleje to je poměrně good motor. 16V 1?6 se do něj dávala až od května 03 cca ale osobně myslím že ta starší 8 ventilová 1,6 svou práci zastane slušně. Ty nafty se do comba dávali dvě je to 1,7 DT která má jen 48 kw a je to Y17DTL ta se dávala do corsy a merivy před faceliftem a pak je tam možnost 1,7 DTI ta má 55kw Y17DT , no osobně pokud bys sáhl po benzínu řekl bych ti vem 2002 s 1,6 8V ale jestli naftu sáhni už po modelu z roku 2003 s 1,7 CDTI která má už pěkných 74 kw a 240 nm krouták, na firemní vozidlo by to bylo lepší, jen otázka v jakém stavu ten motor bude , víš sám jak to s těma naftama je. Pro představu jedna s tou 1,7 cdti zde , ale cena je už trochu jinde. Vloni jsem se vezl v novém combu s 1,3 CDTI 5 míst a to bylo už hodně dobrý vozítko, ale to už je asi jinde.
Prazdroj
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 20:50:43

Jobe motor drží a jinak když vydim co se tam všechno vejde Tak bych neváhal a šel do benzínu 1,6....Vždy když ho nakládám na sraz tak mam půl garáže provyjantu jediný co bych mu vytknul že když zaněj zapojíš vozejk tak to skoro nejede ale z bodu A do bodu B mě vždy dovez.. Jde oto kolik má ten motor nalítáno.....
Jerry
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 20:49:14

Rychle si stáhni někde z warfora překladač z prazdrojštiny do češtiny. !Pj:
Jestli to bude delší tak aby si se v tom nestratil. !!(a)
JOB
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 20:32:00

legionar napsal ...

prazdroj má klubového adama u sebe až sem doleze tak ti neco o tom napíše _;

No už se těším
legionar
Odeslal: Sunday 27 September 2009 - 20:29:50

prazdroj má klubového adama u sebe až sem doleze tak ti neco o tom napíše _;

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0393 sec,0.0059 z toho dotazů.