Témata příspěvků | |
Anonymní | Hrubý zvuk po nastartování který po chvíli utichne je prasklé svody výfuku neboli parohy. Je tam malá prasklina která se ohřátím zmenší a motor ztichne. Píšu z vlastní zkušenosti, dělá mi to taky. Dá se to uspěšně zavařit CO a nebo se na to vykašlat protože to jízdní vlastnosti skoro neovlivní. !_; |
Poslední odpovědi | |
iopkek | No, s tím názorem nemohu docela souhlasit, bo jsem teď měnil přední trubku výfuku (X18XE), kde byla v místě spoje trubek ve svaru prasklina a kromě hlučného projevu za studena a při vyšších otáčkách auto i hůře táhlo. Jakmile je díra před lambdou, tak složení spalin neodpovídá skutečné hodnotě a lambda dává nekorektní hodnoty ŘJ motoru, která dle nich upravuje parametry pro sání a spalování. Asi to bude mít vliv i na spotřebu, ale to jsem zatím z důvodu málo najetých km nemohl porovnat. |
Insan!ty | Anonymní napsal ... ... a nebo se na to vykašlat protože to jízdní vlastnosti skoro neovlivní. !_; No ale až Ti to začně smrdět v kabině, tak to asi řešit začneš !buch |
JardaB | Jestli jsou litinovy a ne ocelovy nebo nerez (ale to by asi neprasklo) tak je nejlepsi prasklinu vybrousit a zaletovat mosazi nebo spis stribrem (teda nejakou vhodnou slitinou) - samo s predehrevem. |
qpc | neovlivní,ale jen v provopočátku.Až se ta prasklina zvětší,může odejít lambda nebo to prostě nepojede tak ,jak to jet má.. |