Témata příspěvků | |
Roman | mám merivu 1.7 DTi je tam naftové čerpadlo denso motor pri studenom štarte štartuje na 1 raz ale keď je teplí motor tak na 6-7 raz a dlho točí a točí keď naštartuje tak ďalej pekne ide motor žiadne trhanie žiadne dusenie nič pekne ide.Bol tam menení tlakový ventil naftového čerpadla ten spodný na naftovom čerpadle ale nič len som vyhodil 6500sk.Bol aj na diagnostike a nič neukázala kto by my skúsil poradiť alebo len naznačiť čo to môže byť. Auto má 74000km. Mimochodom ten ventil my hovorili v Oply že to je 100% tá závada.môžete odpovedať aj na Email vopred ďakujem každému a pozdravujem vás |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Dobrý den preji mám též opel meriva 1,7 tdci a při studeném motoru nastartují na brnk jak je motor teloučky tak nenastartují nechápu čím to je měl jsem ho v servisu v oplu a tam mi to zkoumali a platil jsem zbytečně 6500 kč za to že promeřili něco v motoru těsnění pod víkem toď vše platba 6500 kč a řekli že potíž spočívá v tom že je zapotřebí vyměnit nějakou 2 hmotu něco na spojce což mě přišlo blbé a dost trapné asi neměli si co vymyslet tak řekli tohle a vybrali tu nejdražší součástky abych jim zaplatil rovných 14000 kč prosím poraďte mi díky moc za pomoc |
Martas | U Dieselu je to pomerne bezne ze na sarter to nechytne nebo za dlouho ale na roztlaceni hned ... Casto to byva slaba baterka ktera uz nedava potrebny vykon a tech par obratek za minutu/nizsi palubni napeti zpusobuji tenhle problem - v podstate totez je starter ne uplne v koncici. |
Anonymní | Zmiňoval jsem to 12.11.2013. Ještě jsem se po tom pídil, ale nic kloudnýho jsem nezjistil. Jsem jen rád, že to funguje, trápil jsem se s tím skoro rok... Ale špatným startérem to bylo stopro. |
Martas | To ale nikde zminovano nebylo ze roztahnout to jde v pohode. Myslim ze starter mel vetsi odber a kdyz se vic roztocil (u teplyho motoru) kleslo palubni napeti natolik, ze uz nejaka eletronika nefungovala jak mela - starter sam o sobe nikam nic neposila. |
Anonymní | Já taky ne! Prý když je startér/motor už trochu zahřátý, tak někde něco vyhodnotí, že je třeba dodat míň směsi, ale zase když byl úplně zahřátý motor na 90, tak to chytalo dejme tomu ještě do 5 minut po vypnutí dobře. Mělo mě to i napadnout samotnýho, když mi to chytlo vždy na roztažení jiným autem na první brnknutí, že není něco v cajku se startérem... |
JardaB | Coze? Starter neco nekam posila??? To jsem jeste nevidel ani neslysel... |
Anonymní | PROBLÉM VYŘEŠEN! Vše bylo způsobené startérem. Dal jsem fungl nový a jezdím už 14 dní bez závad. Ten původní už nedokázal při ohřátí zaslat info do ŘJ kolik natáhnout správné množství nafty. Nebo tak něco. No se picnu. Startér 3800 Kč. Práce 1200 Kč. Nový opravář (už třetí) a moje úleva- K NEZAPLACENÍ! |
Onki | Změnil jsem opraváře a hned mi skoro s jistotou řekl, že jsou to vstřikovací ventily. Vyndal je, nechal zkontrolovat a opravdu, místo nějakých 26 atmosfér dávaly kolem 17-19. Jsou to ale Denso, který opravit nejdou, pro motor Z17DTH, potřebuju 4 a jeden za 9500 Kč, brr! Hned jsem zaangažoval známého v Německu a budu je mít jeden za 180 euro, tak aspoň tak. Budu se modlit, aby to bylo ono. Opravář je specializovaný na Oply, tak mi nezbývá nic jinýho, než věřit, práce prý tak na 1-2 hoďky... |
Martas | Onki napsal ... Aha, tak to jo... Toto čidlo je vyměněné, na diagnostice to předtím sice psalo, ale výměna nepomohla. Nebudes ani prvni ani posledni kdo nektery cidlo menil vickrat. |