Témata příspěvků | |
Strejda | Dobrý den, pøátelé! Prosím o konzultaci mého problému: uniká mi chladící kapalina na podlahu pod nohy øidièe- voda od tìsnìní pøedního skla to asi není, protože je to mazlavé a temìø to nevysychá. Mám tedy podezøení na dìravý výmìník topení. V autorizáku mì potìšili èekací dobou 14 dní, než jim pøijde z Nìmecka nový, plus cca 2 dny na práci. Výsledná cena opravy asi 15000 Kè mì od tohoto øešení odrazuje, proto zvažuji nasypat do chladièe nìjakou chemii na ucpání netìsnosti, vyèkat jarního poèasí a pokusit se vymìnit výmìník sám. Je to reálné? Dìlal už to nìkdo z Vás? Prosím o vaše zkušenosti, názory atd. Zafira 2.0 dti 74kW, 230 000km, r.v.2001. Dík za odpovìdi. Strejda. P.S: ještì jsem zapomnìl-od minule zimy jsem dolil asi 3l smìsi, ale zda se, že se spotøeba kapaliny zvìtšuje. Pøes leto to skoro neteklo, zaène to vždy s ochlazením. |
Poslední odpovědi | |
Strejda | Díky |
Anonymní | nejdřív vypusť vodu(na chladiči je vypouštěcí šroub)potom vyndej středový tunel,asi 6 šroubků po obvodu a pod ruční brzdou a řadičkou,a plastový dekly zaspodku přístrojovky,potom z tělesa topení sundej úplně tu spodní vaničku,myslím že tam byly plechový spony.až se ti to povede vykroutit tak už uvidíš radiátor topení,je tam zajištěnej pjistkama z drátu(úplně u motorové stěny) a je to utěsněný gumovejma o kroužkama.montáž je přesně opačně,ale než to zadekluješ radši si nalej vodu a ohřej to kdyby to náhodou teklo |
Strejda | Dik, uz jsem trochu klidnejsi. Nevim, proc mi rikali v servisu 2 dny. Asi potrebujou vydelat. Muzu poprosit aspon o priblizny pracovni postup, hlavne s cim zacit? |
Anonymní | dělal sem to v letě na astře g což je v podstatě to samý auto.přístrojovku sundavat nemusíš.výměník stojí v elitu něco přes 2000kc a je to práce tak na 4hodiny(3hodiny hledání a zkoumání a zbytek na práci) |