• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Re: Rozdil remenu/kladek u motoru X25XE
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jeliman
Odeslal: Thursday 04 December 2008 - 08:58:47
Po dnesnim dlouhem rozhovoru s jednim clovekem jsme prisli na to, ze u motoru od VeBe, ktere se vyrabely na prelomu 99/00 jsou ruzne rozvodove remeny (a asi i kladky). Rozdil je patrny jak u vyrobce BOSCH, tak i napriklad ContiTech.

Konkretne tedy:
---------------------------------------
Detail CT 884, poèet zubù:225 / montazni pohon:vaèkový høídel / do èísla karoserie:W1285446 / do èísla karoserie:W5276825 / do èísla karoserie:W7154528 / do èísla karoserie:WL999999 /

Detail CT 990, poèet zubù:225 / montazni pohon:vaèkový høídel / cislo podvozku:W1285447 / cislo podvozku:W7154259 / cislo podvozku:XL000001 /
---------------------------------------

Ten samy rozdil je i u BOSCH:
---------------------------------------
Detail 1 987 949 548
poèet zubù:225 / Sirka v mm:30 mm / cislo podvozku:W1285447 / oddìlení bloku: / cislo podvozku:W7154259 / oddìlení bloku: / od èísla motoru:08300419

Detail 1 987 948 823
poèet zubù:225 / Sirka v mm:30 mm / do èísla motoru..:08144299 /
---------------------------------------

Vi nekdo, jaky je tam konkretni rozdil? Vsechny remeny maji sirku 30mm a pocet zubu 225.
Poslední odpovědi
rishard123
Odeslal: Monday 06 April 2009 - 17:35:48

To je pravda,postupně snižoval opel výměny rozvodů až na 60000km,dočetl jsem se,že tyto řemeny velice rádi přeskakovaly a právě tomu by měla předcházet ta modifikace,nicméně těm 120 tisícům taky něvěřim a osobně to také nedoporučuji.....
Martas
Odeslal: Monday 06 April 2009 - 15:24:35

120 000 km je puvodni vyrobcem predepsany interval vymeny, az pozdeji byl dle typu motoru snizen na 90 000 km a doporucen dokonce jen na 60 000 km.
qpc
Odeslal: Monday 06 April 2009 - 15:22:40

modifikace je fajn,ale ty ložiska co natočej 120tis kilometrů.tak toho bych se bál...
rishard123
Odeslal: Monday 06 April 2009 - 13:55:51

Mám taky VeBe X25XE r.v.96,rozvody jsem dělal sám.Taky jem nazil na nějaké podobné problémy,přesněji kladky s vyčnívací vnější hranou,dva druhy rozvodových sad,dvojí značení na řemenu apod.,nakonec jsem koupil modifikovanou sadu,která podle všeho by měla vydržet dokonce 120 000km,modifikace se pozná podle písmen na hliníkovém profilu která drží obě kladky,byl tam i viditelný rozdíl těch kladek po demontáži a vzájemném porovnání,to je jen pro informaci,motor šlape,zatim zdar....
Jeliman
Odeslal: Thursday 04 December 2008 - 17:03:21

Takze si zaroven sam odpovim. Motory od vyrobniho cisla X25XE-84xxx maji jiny drzak kladek a jinou velikost podlozek.

"Starsi" verze ma celkovou delku 216,1 a vyska podlozek je 5
Novejsi verze ma celkovou delku 206,5 a vyska podlozek je 10

Rozdil je krasne videt na techto dvou nakresech:
Odkaz

Docela by me zajimalo, jak moc je bezpecne, kdyz clovek by pouzil starsi sadu pro kladky a drzak z puvodni, co ma ve vozidle.
Hujer
Odeslal: Thursday 04 December 2008 - 12:37:51

To Lhex: To je opravdu, ale opravdu hluboké nedorozumnění. Otázka se týká rozvodového řemenu, nikoli drážkovaného k pohonu příslušenství
Lhex
Odeslal: Thursday 04 December 2008 - 11:10:49

vidím u X25XE tři možnosti: 1. bez klimatizace 2. s klimatizací 3. s klimatizací a extra kolem volnoběhu - na řemenu je o jedno kolečko víc - celkem 7

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0323 sec,0.0070 z toho dotazů.